Správa IT
Nabízíme komplexní správu firemního IT formou outsourcingu, kdy přebereme veškerou zodpovědnost za chod sítě, serverů i klientských stanic. U nově budovaných sítí či serverů je tato služba samozřejmou součástí našeho klientského servisu. U stávajících sítí provedeme audit aktuálního stavu, identifikujeme nedostatky, navrhneme řešení, které následně po konzultaci se zákazníkem implementujeme.
Smluvní reakční doba pro řešení problému činí 2 hodiny. Klientům poskytujeme přístup do naší online klientské podpory, díky které mají neustálý přehled o tom, v jaké fázi řešení se aktuálně jejich požadavek nachází.
Přednosti našeho řešení
- podpora 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- hodinová sazba nebo paušál
- rychlá reakční doba, smluvně již do 2 hodin
- vstupní audit zdarma
- vzdálená správa pro okamžité řešení problémů
- pravidelné "on-site" návštěvy technika u zákazníka
- monitoring IT systémů, zasílání alarmů SMS
- garance řešení problému profesionály v oboru